24 Kasım 2016 Perşembe

Makale Yazarak Para Kazanma Tecrübelerim

Yazma yeteneğinize güveniyorsanız evde koltuğunuza oturup bilgisayarınızı elinize alarak gerisini yazma becerinize ve hayal gücünüze bırakıp makale yazarak para kazanabilirsiniz . Bu kadar kolay mı diyeceksiniz. Aslında bu kadar kolay ama zor olan doğru insanlarla çalışmak. Çünkü emek sömürücü insanlar o kadar çok ki kime nasıl güveneceğini kestiremiyor insan. Peki nasıl güvenilir kişiler bulabiliriz?




Ben nasıl bir yol izlediğimi sizlerle paylaşarak devam etmek istiyorum. İş ilanlarını yayımlayan bir çok site var. Benim üye olduklarım: kariyer.net, unisbul.com, elemanonline.com vb. siteler. Bu sitelerde "makale yazarlığı", "editör yazarlığı", "içerik yazarlığı" yazıp arama yaparak kendime uygun freelance(yani evden)  olanları inceliyorum. Her iş ilanına başvurmuyorum. Öncelikle iş ilanını veren firmaları internetten araştırıp websitesini inceliyorum. Asparagas olanlar bariz belli oluyor. Bana güvenilir görünen firmaları ki şu ana kadar yanılmadım.İletişim bilgilerinden mail adresine CV mi ve Örnek bir makalemi güzel bir ön yazıyla tamamlayıp gönderiyorum ve firmadan cevap bekliyorum. Sonra gelecek cevaplara göre olumlu ve ya olumsuz oluyor.

Başka bir yöntemim ise makalelerimi satışa sunuyorum. Nasıl mı? Diyelim ki elinizde toplu yazmış olduğunuz makaleleriniz var bunları forum sitelerinde satışa sunabilirsiniz. Başlıca forum siteleri: wmaraci ve r10.net . Örneklerine bu linklerden ulaşabilirsiniz. (https://wmaraci.com/forum/makale-satisi.html ve http://www.r10.net/makale-alimi-amp-satisi-makale-yazarlari/

Umarım yararlı olmuştur. Sorularınızı yorumlara bırakabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder